onsdag 19 januari 2011

Dag 22 – Det här upprör mig.

-Barn som skriker.
-Hundar som skäller hela tiden.
-Hemtelefonens ringsignal.
-Att min väckarklockas snooze är i typ 2 min.
-Att nians buss aldrig går.
-Människor som pratar högt när man är trött och less.
-SJ.
-Södra Sveriges snökaos.
-Lukten på Linje 1 och 5.
-Människor som utropar JAHAAAAA JAG FATTAR varje gång dom fattar nåt.
-Alla som röker precis vid ingången till Kungs.
-Att jag har skåp på våning 6.
-Vårat internet.
-Smajlisar som XD, =P och O.o
-Klimatförändringarna.
-Kvinnomisshandel.
-Världssvälten.
-Aids och HIV.
-Malaria.
-Pest.
-Matte B.
-Sverigedemokraterna.
-Diktaturer.
-Barn som är bortskämda.
-Vuxna som skämmer bort sina barn.
-Barnmisshandel.
-Slavhandel.
-Att dom infört reklamfilmer på Youtube.
-Rasism.
-Folkmord.

Och mycket mer. Kommer nog en uppföljare till detta inlägg!

Inga kommentarer: