måndag 10 januari 2011

Dag 14 – Det här hade jag på mig idag.

Jag har inga bilder himla skitkotte.
Men kan ingående beskriva mina fyra olika outfits idag.

1.) Fick bråttom på morgonen så slet åt mig ett par fladderbyxor som är Sids pappas men som har legat hos mig sen i somras. Under dessa hade jag blå shorts och rosa underbyxor. På överdelen hade jag en svart new body-sporttop, en röd Haglöfs tshirt och en marinblå munkjacka. På det mina svinfula grå dunjacka, ljusbruna halsduken och bagen över axeln. Istället för de fina röda skorna, som är svinäckliga efter stockholms saltiga gator, hade jag mina blommiga sommarskor. Som ni förstår hade jag idrott direkt på morgonen.

2.) Efter idrotten, eller vänta nu det var ingen idrott, så bytte jag om till de vanliga svarta cheaparna, röda tjocksockar, min nya helt fantastiska Jimi Henrixtröja från en emoaffär och den marinblåa sunkmunkizen.

3.) Bytte till träningsoutfiten igen. Den bestod av de blå shortsen, den röda haglöfstistjärten och aprikosa strumpor. Glömde skorna hemma.

4.) Efter duschen tog jag på mig ett småblommigt linne och rosa sidenshorts som brorsan sytt.

Inga kommentarer: