lördag 26 februari 2011

Lilla listan

Vad gjorde dig glad igår? mitt multiverktyg!
Vad har du druckit idag? mjölk och två koppar kaffe
Favoritlåt just nu? white rabbit med Jefferson Airplane, tror jag.
Kläder just nu? chillarmode_2011!
Sommarplaner? jobba, picknick, simma, ro och inget mer.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? det första skulle vara ett gym med svinbra gyminstruktörer och alla mina vänner skulle förstås få träna gratis där och instruktörerna skulle få sparken direkt om de skulle spela 3OH!3, Shakira, techno eller annan äcklig musik. Mitt gym skulle bara ha roliga pass.
Brukar du svära mycket? om jag nyligen umgåtts med Elin, ja
Tycker du om att dansa? jag älskar att dansa, så länge det är ful och vild dans och så länge inga grannar tittar in när man ensam dansar halvseriöst.
Vad är viktigast för dig? counterstrike
Vad längtar du mest efter just nu? göteborg vecka sexton!
Vad lyssnar du på i denna sekund? jag lyssnar på Black Night med Deep Purple.

Inga kommentarer: