fredag 14 januari 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag.

Observera att detta inlägg inte är skapat för att provocera någon.

Jag ångrar att jag inte har snärtat till med nån killer-replik när någon trög människa sagt något IQ-befriat som "Det får hon ligga och grubbla över" när man frågat varför denne gick på min vän.

Jag ångrar att jag inte slog hårdare när jag blev kallad horunge.

Jag ångrar att jag inte sa annat än "du är ju dum i huvet" och lät tjejen som slet så det knakade i min tröja och skrek åt mig att hon hoppades att min vän var asrädd gå ostört iväg.

Jag ångrar att jag har ställt för lite krav.

Jag ångrar att jag inte köpte Aladdinbyxor i Turkiet.

Jag ångrar att jag fortsatte i musikgruppen på min gamla skola när det började konstiga människor i den. Dessa människor gjorde så att jag fick en hemsk stämpel.

Jag ångrar att jag inte använde mina fightingskills i våras/somras.

Jag ångrar att jag var så taskig förut.

Jag ångrar att jag gett mitt nummer till jobbiga människor.

Jag ångrar att jag slutat ha kontakt med flera bra människor.

Jag ångrar att jag ångrat bra saker.

Inga kommentarer: