måndag 8 november 2010

Den rättmätige kungen


Jag tycker ju himla mycket om kungahuset inklusive alla medlemmar, som ni säkert vet.
Har till och med på mig min Victoria och Daniel-tröja idag. Med tanke på detta förstår ni säkert att jag blev rosenrasande när jag hörde att Thomas Sjöberg (den sopan) har skrivit en skandalbok om Sveriges konung. De saker han skriver om hände för flera decennier sedan och vi har verkligen ingenting med händelserna att göra. Det är mänskligt att fela som man så vackert brukar säga och jag tycker att boken är sjuukt kränkande. Vad skulle du säga om nån jävel (ursäkta) skrev en bok om allt dåligt du nånsin gjort egentligen?
Nej vet ni vad, jag ska ta mig tusan skriva en bok om allt bra våran kung har gjort. Det tycker jag är etiskt rätt, vilket inte den där skandalboken är.

Inga kommentarer: