fredag 15 oktober 2010

Unicorns are real

Det hände brutala grejer igår.
1. När jag vaknade fick jag ett sms. Det stod -KOLLA UT EMILIAAAAAAA! Jag kollade ut och det var snö och jag blev glad och emo-mode slog om till Xmas and Unicorns and rainbows-mode.

2. Jag och Nulle gick på stan en stund (Okej, jag hade inte tid egentligen men det behövdes lite paus ifrån allt plugg och lugna ner emokänslorna ni vet.)
Well well well, vi var vid provrummet på HM när vi hör att det dunkar i rulltrappan. Folk skriker så vi skyndar dit och ser en man falla ner för den. Medvetslös fastnar han längst ner i en väldigt konstig ställning med ben och huvud pekande åt fel håll. Han hade ögonen och munnen öppen och hakan rörde på sig på ett jättekonstigt sätt. Det såg hemskt ut och jag får ont i magen när jag tänker på det.

Det hände inga brutala grejer idag.
Det enda speciella är att jag har byxor på mig som jag fick när jag var 5 år ung. Dom var lite för stora då och nu är dom till knäna och sitter svintajt. Ville bah att ni skulle veta.

GOD HELG!

Inga kommentarer: