onsdag 13 oktober 2010

My life is shit, but I'm funky

Dagen har varit emo-mode x2000.
Började med sovmorgon vilket kändes himla bra. Det enda som är dåligt med sovmorgon är att de inte går några bussar härifrån vid den tiden. Jag måste gå/cykla/springa/krypa baklänges till shell och det, mina vänner, det är mycket svårt att beräkna hur länge det tar. Jag missade såklart bussen och var tvungen att pumpitpumpit-cykla även idag.
När jag kom fram var jag svettig, trevligt!
Efter första lektionen lånade jag ut 20 kronor till Jesper. Då återstod 15 kronor av mitt skåpförråd, tragiskt för jag är skyldig jenny och moa chokladbollar så av mitt skåpkapital finns inget kvar.
Efter skolan var jag tvungen att cykla hem, kändes rätt drygt att cykla upp för brutalbacken. När jag kom också och iförrgår och ska ha ett på fredag också. Vaddå fyra prov? Fyra? FYRA?! Sjukt. Jag har tidigare haft ungefär fyra prov på vaddå.. fyrå år?

Om ni vill plugga bra, lugna ner er när ni har liite för mycket i huvet eller bara höra bra musik kan ni lyssna på 24-25 med Kings of Convenience. Finns ingen bättre pluggmusik/förhindra utbrott-musik!

Inga kommentarer: