torsdag 10 juni 2010

Randomklassen

Ibland blir man lite besviken.
Det kan till exempel vara när man är på avslutningsmiddag med skolan och lärarna håller tal speciellt tillägnat till 9a och 9c men inte säger nånting om 9b.
Det kan till exempel vara när det enda som nämns om 9b är att man knappt vet vem dom är och att de jobbade som as för att ta igen spanskan de missat. Nåväl, de var snällt att nämna oss i alla fall.

Om jag hade hållt ett tal hade jag sagt såhär:
"Ingen tycker om oss och vi tycker verkligen inte om varandra, men jag tycker att det har funnits stunder då vi kanske har haft lite kul i alla fall. Till exempel när några i klassen skickade ut mordhot via skolmailen"

Just nu känns det nästan bara skönt att lämna 9b NLV även om jag kommer sakna ungefär 4% av de som går där.
Det kanske kommer en bild från middagen om nån dag.
Peace.

5 kommentarer:

Adina Nyström sa...

HAHAHHAHAHAH! Så sant.. Vi hatade varandra in i det sista, även om vi ibland haft något skratt ihop

Adina Nyström sa...

Ibland så kräks jag..
Idag så kräktes jag..

emilia sa...

Haha vetu hur paff jag blev bah HJÄÄÄÄÄÄLP SPYYYYYYYYYYY!

Adina Nyström sa...

hahaha förlåt (a) förhoppningsvis ska jag inte spy framför fötterna på dig igen.. haha

santaplanta sa...

Bäst för dig, annars kanske jag gör samma tillbaks liksom ;)