måndag 3 maj 2010

Sinnesförvirrad

Det är inte min dag idag. Jag halkade till exempel på ett lock som låg på golvet och så fick jag göra flest armhävningar på Linus idrottslektion för att jag fångade dåligt. Denna otur visar sig inte bara när det gäller fysiska saker. Den har satt sig på hjärnan också. Jag vet liksom inte vad jag tycker om vissa speciella människor! Kan det bero på att jag har cyklat på alldeles för många K-brunnar? Jag trodde liksom att det var bra!

En bit av denna fantastiska låt av Benjamin Believers får bli min sammanfattning på alla tankar som snurrar i mitt huvud just nu.

Jag vet inte kanske
Ja nej kanske
Här eller kanske där
Jag vet inte kanske
nej


Ni borde lyssna på Benjamin Believers om ni får chansen förresten! Helt sjukt bra!

Fred!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett en konsert med dom....fett grymma! Vilka texter! Ruskigt bra

emilia sa...

HAHA palla vara anonym, jag vet vem du är ;)

Anonym sa...

Alltså de är helt anbeliiiivabell!!!

/KusinVitamin

emilia sa...

Helt sjuuukt! Älskar deras sound :D