torsdag 29 april 2010

THEN I LOL'd !!1!


Vad har hänt här kan man tro? "Vänta... Du är inte Emilia! Vem i faraos namn är du?! " Jag är eran skapare... Alltså eran farsa om man skulle kunna säga det så, men jag heter Jack och jag har tagit över denna blogg! Nej men Emilia tyckte det skulle vara en kul ide om jag gästbloggade här så ni får leva med det bara! Bilden till höger gjorde jag till min MSN "Header/Scen" om ni vet vad det är. Det kan ni se nedanför, fast den ni ser till höger är inte exakt sorlek men ni kanske inte är intresserad i bilder eller liknande saker så vi kanske borde gå in på det viktiga... Vad jag gör & Vem jag är.

Jag är såklart den bästa och den enda Jack "jackib0ii", en riktigt kass bloggare. Som sagt om ni vill kolla in på min blogg så tryck på mitt namn ovanför!
Och jag ligger i sängen med laptopen i ansiktet för jag har oehört tråkigt just nu, jag har inte gjort ett piss idag för det har inte funnits något att göra!
Jag slutade klockan 11.30 och så är man ledig imorgon.
Hahaha det är inte du Emilia!
Jag svär att jag kommer ta alla Emilias läsare nu, hehe! Om ni undrar varför jag inte använder några smilies i inlägget är för att det känns bara konstigt att göra det, det känns... Weird.
SKa man börja gå in på saker som är intressant?!
DET TYCKER JAG MED!!1! Men det finns för lussifers namn inget intressant att prata om, men kors i taket vad länge det har inlägget har tagit att skriva!
Jag ska bege mig iväg och tänkte bara säga att jag gillar Emilias blogg oehört och hennes paint skills är awesome!

Hej jag heter Jack Sundström. Och det här är en riktigt awesome blogg... Tusan jag vill va känd som Emilia...

Inga kommentarer: