lördag 17 april 2010

See I've been traveling, traveling forever.

Ibland blir man rättså less på sitt immunförsvar som inte fungerar. Rätt drygt när man blir sjuk HELA tiden och inte kan träna och bli asstark som jag håller på med just nu. Jag har ju faktiskt tänkt att få otroligt jättestora lårmuskler som jag ska använda på sommarens häftigaste event EVER! Jag och mina vänner Lina Strömpan och Elin Cullen ska nämligen cykla lite mer än 80 mil om allt går som planerat. MÄKTIGT!

Eieieiei aa, try to Work it, work it out!

Jag kommer försöka fixa så att jag kan blogga från mobilen efter vägen så att alla ni läsare kan följa vår tuffa resa genom Sveriges norra del. Detta händer ju inte än på några månader MEN jag kände att det var bäst att förvarna lite. Jag kommer förmodligen återkomma om exakt datum och så vidare :)
PEACE!

Inga kommentarer: