fredag 15 januari 2010

Listetta

Åå Jag kan inte låta bli att snotta från Lina! Sånt här är kul!

En låt som:

har gjort mig glad: I Say A Little Prayer - Aretha Franklin
har gjort mig ledsen: Not As We - Alanis Morissette
jag vill dansa till: Boogie Wonderland - Earth, Wind & Fire
jag vill dansa ännu mer till: Abra Cadaver - The Hives
lugnar ner mig: Det Är En Nåd - Lisa Ekdahl
jag lyssnar på för att bli pepp: Pride - U2
påminner om kärlek: My Michelle - Guns n Roses
påminner om gamla tider: Pepparmint Twist - Sweet
påminner om ångest: Earth Song - Michael Jackson
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Angie - Rolling Stones
är väldigt, väldigt bra: All Along The Watchtower - Jimi Hendrix
Mest spelade på spotify: Shake Me Wake Me - Albino Gorilla
lyssnas på i ilska: Tyst För Fan - Ebba Grön
jag lyssnar på när jag är kreativ: - My Girl - Otis Redding
påminner om sommardagar: Utopi - Skaburbian Collective
påminner om våren: Longsome Valley - Eric Bibb
påminner om en bra film: Hoist The Colours - Hans Zimmer
påminner om staden jag tycker om: Silverland - Roger Pontare
jag lyssnade på när jag var 13: E20 Norr - Millencolin
jag lyssnade på när jag var 15: Can You Feel It - Jackson 5
jag lyssnade på när jag var 17: Jag är ingen sierska.
jag lyssnar på just precis nu: Loving Cup - Rolling Stones

Inga kommentarer: