söndag 20 december 2009

Sunday Bloody Sunday

En dag så blev jag gästad av Big J, Sid och Linnet. Det bakades en kaka och sen gick vi till Nullä och åt den. Och så drack vi julmust men även glögg.
Under protester bestämde jag att vi skulle se en asgullig film på TV. Alla sa att den var fjantig men jag tyckte om den just därför.

Jag och the Baltic Herring hade planerat att fara och klättra idag men jag har gått och sjukat ner mig. SÅ KUL.
Mitt schema för dagen ändrades så idag har jag typ 4 saker inplanerade:

1. Städa klart rummet. (MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ)
2. Se nån av mina gamla och ack så fjantiga filmer. Min TV är kubformad.
3. Skriva dagbok.
4. Dricka upp glöggen.


Vad döljer sig egentligen i min TVs gigantiska kropp?
Jag tror nästan det är mucklor!

LYSSNA PÅ DEN HÄR LÅTEN!

1 kommentar:

missionären;P sa...

vadå alla:O jag ville ju se den! varför är du inte på msn?